Один із найбільших державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток у державному секторі, продовжує псувати настрій своїм клієнтам нерви.

Цього разу жінка розповіла, що у банку заблокували всі її рахунки і вона не може відновити доступ, а ось картку, яку оформлюють деяким мешканцям української столиці, роблять більше місяця, але українка теж не може дізнатися про всі деталі через заблоковану програму.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Я вже місяць чекаю на виготовлення карти "Карти Киянина", місяць обманюють, що технічні, а карті навіть не присвоюється номер. Так ще на додачу ви заблокували мій номер для дозволу (робот каже, гарного дня Юлія Іванівна, замовкає і через 5 хв.). зривається, каже, що неправильно набраний номер.) і заблокували Ощад24. Ви маєте право це робити?

Популярні новини зараз
"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Тарологиня розповіла, чи впораємося ми із російськими "Цирконами" Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів
Показати ще

Я розумію, що переведу свій соціальний рахунок до іншого банку, але негайно розблокуйте мене, щоб я могла бачити, що відбувається на моїх рахунках. Зараз же знайду інший банк, де немає такого худоби до клієнтів", - розповіла незадоволена клієнтка.

Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin
Відгук невдоволеної клієнтки "Ощадбанку", скріншот: Minfin

Нагадаємо, в українських супермаркетах подорожчали продукти - сіль, борошно та вершкове масло: де найприємніші ціни.

Раніше повідомлялося, куди "витікають" гроші на безкоштовне лікування: готуються масштабні перевірки.

Також, реструктуризація боргів за кредитом: кому можна скористатися можливістю.