Українка поскаржилася на найбільшого мобільного оператора країни Vodafone, який, за її словами, знімає гроші з рахунку за ненадані послуги. Свою ситуацію жінка описала у коментарях під публікацією на офіційній сторінці Vodafone у facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнка розповіла, що оператор зніме гроші за послуги, які за фактом не були надані та навела приклад ситуації, що сталася з її 7-річним сином.
"Ви без перебільшення НАЙГІРШИЙ оператор ще й безсовісно крадете гроші. Поясніть, як дитина 7-ми років 4:43 або о 6:20 використовує інтернет. При тому, що sim карта вставлена в годинник, який в цей час вимкнений, заряджається? За що ви здираєте кошти за не надані послуги!!", - обурилася українка.
Жінка додала, що раніше користувалася послугами Vodafone і не мала претензій, але зараз якість сильно погіршилася, зокрема, через такі інциденти, як стався з її дитиною.
"Ви вже обкрадаєте діючих абонентів, оскільки після закриття нормальних тарифів вас просто ваші абоненти надіслали та пішли до нормальних операторів. Як так можна було опуститися... нібито нормальний оператор, користувалися роками", - зазначила жінка.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Або шахраї, чи криворукі...": українці скаржаться, що переплачують за тариф Vodafone 60 грн.
Також наш портал інформував, що Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.
Крім того, ми писали, найдешевші та найвигідніші тарифи: пропоновані Київстаром, lifecell та Vodafone.