Українка поскаржилася на найбільшого мобільного оператора країни Vodafone, який, за її словами, знімає гроші з рахунку за ненадані послуги. Свою ситуацію жінка описала у коментарях під публікацією на офіційній сторінці Vodafone у facebook.

Українка розповіла, що оператор зніме гроші за послуги, які за фактом не були надані та навела приклад ситуації, що сталася з її 7-річним сином.

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

"Ви без перебільшення НАЙГІРШИЙ оператор ще й безсовісно крадете гроші. Поясніть, як дитина 7-ми років 4:43 або о 6:20 використовує інтернет. При тому, що sim карта вставлена в годинник, який в цей час вимкнений, заряджається? За що ви здираєте кошти за не надані послуги!!", - обурилася українка.

Жінка додала, що раніше користувалася послугами Vodafone і не мала претензій, але зараз якість сильно погіршилася, зокрема, через такі інциденти, як стався з її дитиною.

Популярні новини зараз
Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Часу залишилось обмаль: треба встигнути зробити це з трудовими книжками ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми
Показати ще

Vodafone, скріншот: YouTube
Vodafone, скріншот: YouTube

"Ви вже обкрадаєте діючих абонентів, оскільки після закриття нормальних тарифів вас просто ваші абоненти надіслали та пішли до нормальних операторів. Як так можна було опуститися... нібито нормальний оператор, користувалися роками", - зазначила жінка.

Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook
Скарга на Vodafone. Фото: скрін facebook

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Або шахраї, чи криворукі...": українці скаржаться, що переплачують за тариф Vodafone 60 грн.

Також наш портал інформував, що Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.

Крім того, ми писали, найдешевші та найвигідніші тарифи: пропоновані Київстаром, lifecell та Vodafone.