Популярний серед мешканців української столиці, а також серед багатьох українців у центральних та західних регіонах нашої країни мобільний оператор "Київстар", схоже, дуже розлютив своїх абонентів.

Одного так точно – чоловік заявив, що оператор знайшов чудову відмазку, щоб підвищувати тарифи у такий важкий для мільйонів людей час. Йтиметься про домашній інтернет.

Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Київстар" на порталі для відгуків Otzyvua.

Київстар, скріншот: YouTube
Київстар, скріншот: YouTube

"Гниль та пліснява! Підвищувати ціни під час війни - верх цинізму! До цього підвищували ціни під час пандемії. Причому, на 25-30% відразу. Поясніть, чому при падінні доходів у користувачів Ви повинні бути багатшими за всіх? І яка хороша відмазка - ми покращуємо наш сервіс для всіх користувачів Чому за мій рахунок?

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

При тому, що у грудні 2022 та січні 2023 у мене практично весь час був відсутній домашній інтернет! Написав прохання перерахувати реальний час подачі інтернету – куди там.

Великий київстар не несе відповідальності ні за що. Перейшов на Діа ні, написав прохання до київстару, щоб не враховували в оплату за поточний місяць, т.к. відмовляюся від їхніх послуг, але гроші вже знято. А ч...а з два! Жодних повернень і не збираються робити! Та подавіться, нелюдю! Все, жодних більше співробітництва!", - пише незадоволений абонент.

Відгук невдоволеного клієнта "Київстару", скріншот: Otzyvua
Відгук невдоволеного клієнта "Київстару", скріншот: Otzyvua

Нагадаємо, Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.

Раніше повідомлялося, як швидко змінити тариф, щоб завжди бути на зв'язку: лаконічна інструкція.

Також, "Маємо змінити вартість...": оператор Vodafone вирішив забрати в українців останні 30 гривень.