Для всіх наших читачів, які просто не витримують постійних проблем з електрикою, є трохи позитивної інформації. Ні, поки що планові відключення не міли, на жаль.

Натомість постачальники світла подбали, щоб відключення не стали раптовістю. Тепер людям пропонують отримувати повідомлення на телефон за 15 хвилин до точного відключення.

Про це детально розповів гендиректор компанії-постачальника електроенергії YASNO Сергій Коваленко у мережі Facebook.

Українці без світла, скріншот: YouTube
Українці без світла, скріншот: YouTube

"Для тих, хто не любить контактувати з графіками та запам'ятовувати зайву інформацію, ми запустили сервіс SMS-нагадувань про час можливих стабілізаційних відключень. Ви отримаєте повідомлення десь за 15 хвилин до того, як світло має бути відключене за графіком. Також повідомлення надійде , якщо буде задіяно екстрені відключення", - зазначив Сергій Коваленко.

Популярні новини зараз
Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають ПриватБанк попередив українців про важливе оновлення: що змінилося Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

Для підключення послуги необхідно набрати *277#, активувати сервіс та вказати групу відключення. Для довідки компанія працює з оператором lifecell, який підняв свій найекономніший тариф відразу на 70 гривень. Наразі пенсіонери змушені віддавати останні копійки, у прямому розумінні, за зв'язок.

Публікація Сергія Коваленка, скріншот: Facebook
Публікація Сергія Коваленка, скріншот: Facebook

"Що це дасть? По-перше, ви зможете отримувати повідомлення про відключення незалежно від того, чи є у вас інтернет. По-друге, це може бути корисно для людей, які не користуються інтернетом, але можуть переглядати смс", - розповів Сергій Коваленко.

Нагадаємо, Lifecell піднімає вартість популярного тарифу з 90 до 160 гривень: абонентів попередили, з 20 лютого.

Раніше повідомлялося, як швидко змінити тариф, щоб завжди бути на зв'язку: лаконічна інструкція.

Також, "Маємо змінити вартість...": оператор Vodafone вирішив забрати в українців останні 30 гривень.