Інфляція, спричинена падінням економіки в результаті нападу російської федерації на Україну, змушує українців більше думати про економію, дані опитувань говорять, що українці стали споживати в більшості найнеобхідніші продукти, які теж дорожчають.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСкорочення вмісту споживчого кошика зафіксували у дослідженні NielsenIQ Ukraine та RAU. Згідно з дослідженнями, серед українців переважає стратегія купувати ті самі бренди, зменшуючи обсяг. До того ж українці є справжніми промо-хантерами, тому полювання за знижками тільки посилилося.
Магазини з низькими цінами обирають 41% споживачів, акційні товари шукають і купують 40% опитаних. Покупці кажуть, що найбільше їх зараз приваблюють знижки (77% респондентів) та накопичення балів (64%).
Звертати увагу на ціни споживачі мусять через високий рівень продуктової інфляції. За даними Держстату, у жовтні харчі та безалкогольні напої здорожчали на 36% порівняно з аналогічним місяцем минулого року. Рекордсменом стали яйця, які виросли в ціні на 81%. Цього року, за прогнозами уряду, інфляція має скласти 22,5%. Більша частина, а це 72% опитаних представників бізнесу, прогнозують цьогорічне зростання цін на 21-30%,
Попри те, що населення намагається акумулюватися та заощаджувати на продуктах, так званий споживчий чек невпинно зростає. Це трапляється через інфляцію, яка попри очікування склала лише 26% за весь 2022 рік.
Нагадаємо, ми писали, що українець поскаржився на відверте знущання від "Укрпошти": тиждень посилка каталася містом.
Як повідомляв "Знай.ua" дешевше закупитись свининою: українцям показали нові ціни на сосиски в популярних супермаркетах.
Також "Знай.ua" інформував, великий будинок та субсидія: чи позбавлять виплат за понаднормову площу житла.