Один із найбільших українських банків "ПриватБанк", який використовують українці лише через велику мережу банкоматів та терміналів по всій країні, продовжує надавати незручності своїм клієнтам. Справа в тому, що система банку знайшла спосіб не віддавати клієнтам великі суми здачі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТермінали поповнення приймають чимало фізичних купюр, проте багато "забирають". Українка поскаржилася, що не змогла отримати назад 400 гривень решти, хоч і вказала номер свого телефону.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеної клієнтки "ПриватБанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Поповнювалася карта, ідентифікація за номером телефону, який не є фінансовим номером Приват банку. Сума поповнення картки — 4100, комісія 81 грн. Внесено 4500. Здача в 400 грн просто випарувалася! Не повернулася на номер телефону (хоча в меню цей спосіб обрали) , додзвонитися в техпідтримку, якщо ти не клієнт банку просто неможливо, чат бот ще тупіший ніж співробітники банку.
Мене запевнили, що здачу зарахували на картку отримувача, але ні квитанції, ні зарахування немає. Банк тупо привласнив решту собі. На всі запитання одна відповідь – станьте клієнтом банку, відкрийте картку, закріпіть цей номер.
Нафіга? Якщо сервіс поповнення карток іншого банку доступний лише клієнтам банку - напишіть це великими літерами кожному терміналі! Приносимо свої вибачення за незручності. - Стандартна відповідь гарячої лінії. Я в ах*ї. 20 років я клієнт банку, голд клуб та інша лабуда. Приват – ти відстій”, – пише незадоволена клієнтка банку.
Нагадаємо, "За кожну квитанцію": українцям із кредитками "ПриватБанку" дозволили не переплачувати за комуналку.
Раніше повідомлялося, курс долара зріс на 48%: як змінювалася ціна валюти протягом року.
Також, гроші "розтанули" у повітрі: українець розповів про проблеми з терміналами ПриватБанку.