Українка розповіла, як втратила гроші, намагаючись зняти готівку з банкомата "Ощадбанку". Подробиці жінки поділилася у своїй скарзі, яку залишила на порталі Мінфін.
Українка розповіла, що намагалася зняти готівку у банкоматі "Ощадбанку". У результаті пристрій гроші не видало, але списало запитувану суму з картки. Звернувшись до банку, клієнтці пообіцяли повернути кошти, але попередньо написати відповідну заяву. Зрештою ситуація "зависла", оскільки співробітники банку не можуть опрацювати заявку.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

"Під час зняття коштів банкомат не видав кошти і повернув картку. Які з рахунку списав (статус тимчасово заблоковані). Зателефонувавши на гарячу лінію "Ощадбанку", оператор сказав, що кошти повернуться протягом 3 днів, а якщо не повернуться, то потрібно написати заяву в 31.12.2022 р. було написано заяву на повернення коштів, працівник банку не може подати заяву на обробку, тому що кошти мають статус - тимчасово заблоковані", - поділилася клієнтка.

Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Ощадбанк. Фото: скрін Мінфін

Жінка зазначила, що повторно зверталася до банку, але співробітники не змогли дати конкретної відповіді, коли їй будуть повернуті гроші.


Популярні новини зараз
Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати
Показати ще