Оплата за отримання житлово-комунальних послуг – це обов'язок кожного українця, здійсненню якого, як з'ясувалося, може стати на заваді третя особа.

Один із клієнтів monobank залишив скаргу адміністрації. Він стверджує, що вчасно сплатив комунальні послуги, але йому нарахували борг через те, що гроші затрималися в банку. Минуло декілька днів, а кошти на рахунок постачальника так і не надійшли.

Monobank / фото: Monobank
Monobank / фото: Monobank

Українець написав негативний відгук про роботу monobank на порталі "Мінфін". Він має всі докази про те, що він сплатив комунальні послуги.

"Сплачена комунальна послуга. Пройшло чотири дні, грошей постачальник послуг не бачить. Скрін квитанції надав. Постачальник вимагає листа від банку - банк не надає. Пише - дивіться квитанцію. Де гроші затрималися? Думаю, є проблема в банку", - написав клієнт.

Популярні новини зараз
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

У банку заявили, що перевірили всю інформацію, яку надав клієнт. Якщо він вказав усе правильно, гроші на рахунок постачальника мають надійти на строк до тижня.

"Ваш платіж здійснено за договором з компанією, кошти повинні відобразитися в особистому кабінеті компанії протягом 5-7 робочих днів з дати проведення платежу. Якщо особистий рахунок та одержувач вказані коректно – рекомендуємо очікувати зарахування платежів", - відповіли у monobank.

Скарга про роботу monobank, Мінфін
Скарга про роботу monobank, Мінфін

Нагадаємо, як і коли зміняться тарифи на комунальні послуги в новому році

Раніше ми писали про те, що українці можуть дізнатися, скільки споживають тепла і як розраховується вартість