Один із найбільших українських державних банків, у відділеннях якого велика кількість українців отримують свої законні соціальні виплати, продовжує псувати нерви своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу мова піде навіть не про хамську поведінку співробітників банку, а про те, як фінустанова робить життя своїх клієнтів дуже незручною. І все це відбувається коли всі сучасні технології в повному доступі.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin у розділі для відгуків.
"Більш року не вдається зареєструватися в інтернет-банкінгу. Оператор влітку прибрав стару реєстрацію, нібито для полегшення нової реєстрації. Все одно, користуватися послугою можна лише один раз. Потім "не влаштовує" або логін, або пароль... Відкрили чат у "телеграм" Один раз вдало вдалося отримати роздрук витрат через телеграм.Вдруге, у грудні 2022 р., виявився якийсь шахрай і зняв усі гроші з картки.
Якщо інші банки можуть переводити отримання картки, реєстрацію до іншого міста, в іншу область незалежно від реєстрації громадянина, то ощад всіх прикріплює лише за місцем реєстрації, що завжди зручно. А якщо чесно, то незручно. На мій погляд, огидний банк, після привату.", - пише незадоволений клієнт "Ощадбанку".
Раніше повідомлялося, українець розповів про шахрайські витівки "Ощадбанку": втратити гроші ризикує кожен.