Клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як втратила гроші через помилку в системі та подальшу байдужість співробітників до її проблеми. Подробиці вона поділилася в скарзі, яку опублікувала на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЖінка розповіла, що прийшла до відділення з метою погашення заборгованості за кредитною карткою. Зважаючи на все, вона скористалася терміналом самообслуговування, в якому стався збій після того, як вона внесла гроші. Після написання заяви на повернення їй пообіцяли, що гроші будуть упродовж 14 днів.
В даному банку в мене є кредитка на якій кредитний ліміт, ну от хотіла я її закрити, прийшла в відділення банку, поповнюю її на 7000 грн, і мені вибиває операція скасована, звертаюся до працівника, пишу заяву на повернення, мені повідомляють що до 2х тижнів повернення буде
Через два тижні українка знову звернулася до "Ощадбанку", де лише знизали плечима і не змогли відповісти, де гроші і коли будуть. Жінка обурилася роботою банку та зазначила, що гіршого обслуговування вона не бачила.
Чому за цей час я повинна сплачувати відсотки, якщо це некоректна робота банку, а не те що я невчасно поповнила карту? Одна відповідь ну чекайте воно прийде. Коли ??? Гіршого банку просто немає
Раніше портал Знай повідомляв, українка з карткою "ПриватБанку", вцілівши в окупації, на мирній території втратила все через відсотки: "Тихий жах..."
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, ми писали, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.