Із початком війни українці дедалі частіше почали скаржитися на якість послуг мобільних операторів. Зокрема, з моменту, як почалися перебої з електрикою. Доводиться постійно віддавати сотні гривень через відсутність зв'язку.

Нова скарга з'явилася на порталі www.otzyvyua.net , де регулярно кожен може залишити свій відгук про якість використання тієї чи іншої сфери послуг.

Vodafone, скріншот з відео
Vodafone, скріншот з відео

Зокрема мова пішла про компанію Vodafone, в якій, як зазначає українець, постійно немає ні зв'язку, ні інтернету. При цьому це спостерігається навіть у той час, коли навколо скрізь є електрика.

"Немає стабільно зв'язку, інтернету. На безліміті вже четвертий рік, максимальний тариф. Гроші знімають за місяць, і загалом половину часу зв'язку немає…але головне, що Київстар все має, ну може швидкість інтернету трохи просісти. У цих навіть у швидку не набереш. Усю родину на Київстар" - пише авторка скарги.

Популярні новини зараз
Може валятися у вас у кишені: за яку українську монету готові заплатити 15 500 грн Нахамили та зробили винним: у "Ощадбанку" не захотіли допомагати українцеві, у якого з картки зникли гроші Частині пенсіонерів встановили доплату у 25% прожиткового мінімуму: хто на це має право Розоримося не лише на яйцях: у лютому значно подорожчали популярні продукти
Показати ще

Скарга, фото: скріншот
Скарга, фото: скріншот

Відповідь від представників компанії надійшла практично відразу. Вони стверджують, що працюють над тим, щоб надавати українцям якісний зв'язок, і попросили чоловіка залишити заявку щодо проблеми у них на ресурсах.

Крім того, далі вони спробували виправдати постійне підвищення вартості тарифів.

"Ми змушені змінити ціни, адже зазнаємо величезних втрат через руйнування ворогом нашого обладнання, в рази зросли наші витрати на ремонт та встановлення нового обладнання замість знищеного. Багато де немає електрики - там наші базові станції працюють на дизельному паливі, яке зараз подорожчало вдвічі" . Ми зробили все можливе, щоб ці зміни були найменшими" - йдеться в офіційній відповіді компанії.

Скарга, фото: скріншот
Скарга, фото: скріншот

Нагадаємо, як залишитися на зв'язку після блекауту: українцям пояснили, як зникає інтернет та мобільний зв'язок

Раніше повідомлялося, що мінімум 180 гривень: на скільки оператори Київстар, lifecell та Vodafone підвищили тарифи

Також, кулі від Vodafone: як отримати 20 ГБ на свій мобільний рахунок