Українець розповів, як спробував зняти готівку з банкомату, але зрештою залишився без грошей. Подробиці він розкрив у своїй скарзі, яку розмістив на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік розповів, що намагався зняти гроші з картки Ощадбанку, але скористався банкоматом іншого банку. У результаті кошти було списано, але на руки не видано. Звернувшись до банку-емітенту картки йому пообіцяли розібратися протягом двох днів, але після закінчення терміну жодного результату не було.
"У мене така ситуація, знімав гроші в банкоматі іншого банку, тому що відділення банку не працювали, операція зі зняття грошей пройшла успішно, але гроші мені банкомат не видав. Я подзвонив на гарячу лінію банку, мені сказали, що протягом 2х днів мені гроші повернутися на карту. Не за 2 дні не за тиждень гроші так і не повернулися", - поділився клієнт.
У результаті українцю ще раз пообіцяли повернути гроші, але чекати доведеться від місяця та довше. Він обурився роботою "Ощадбанку", адже подібну проблему в іншому банку, за його словами, вирішили за три дні.
"Чому я маю свої гроші чекати місяць, чому банк не може вирішити цю проблему, я є клієнтом банку. У мене був схожий випадок в іншому банку, там вирішили проблему за 3 дні, чому Ощадбанк не вирішує проблеми клієнтів? Не з моєї вини стався цей інцидент", - обурився чоловік.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, ми писали, "Ощадбанк" влаштував українцеві телефонний "терор" у спробах нав'язати кредит.