Українець розповів, як "ПриватБанк" зробив його боржником, з незрозумілої причини списавши з його картки кошти. Подробиці він розкрив у своїй скарзі, яку опублікував на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЧоловік поділився, що йому на картку повернули кошти у розмірі 217 гривень після переплати під час заправки автомобіля на АЗС. Через два дні цю суму ПриватБанк з невідомої причини списав і загнав його в "мінус".
"30.11.22 я заправлявся на АЗС БРСМ, було замовлення пального на 818.70 грн. а залито в бак 600.93 грн. (більше не влізло) залишок 217.77 грн. повернувся на картку, але через дві доби 2.12.22 попередження по-тихому зняв із мене кошти у розмірі 217.77 грн., та ще й у мінус за карткою для виплат", - поділився клієнт.
Чоловік розповів, що зробив кілька спроб додзвонитися до ПриватБанку, але безуспішно і лише написавши в чат він отримав відповідь, яку його неприємно здивував. У банку заявили, що це не їхня провина, але можна залишити заявку на повернення коштів, розгляд якої становить 45-120 днів.
"У Приватбанку розчарований повністю, нікому не рекомендую цих шахраїв", – констатував чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови.
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "на біженцях заробляє": після піврічної окупації українці раділи життю на волі, але втрутився "ПриватБанк".