Українець розповів, як йому нав'язали у відділенні Ощадбанку непотрібну кредитну картку, а потім влаштували справжній телефонний терор у спробах умовити активувати видану кредитку. Цим він поділився у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт поскаржився, що в Ощадбанку йому нав'язали непотрібну кредитну картку. За його словами, співробітники не надали можливості відмовитися від її оформлення і він вирішив, що нехай буде і просто лежить вдома.
"Отримали картку банку зарплатну і до неї, як сказали, "ОБОВ'ЯЗКОВО" додається кредитна картка, але користуватися можна за потреби. Так такої необхідності не потрібно. Відмовитися від кредитної картки не дали, гаразд — нехай лежить", - розповів клієнт.
Втім, у банку вирішили "дотиснути" українця та умовити його активувати "кредитку". Для цього йому неодноразово дзвонили та просили внести на рахунок 300 гривень для активації, не реагуючи на те, що клієнт не бажає відкривати кредитну лінію.
"Але протягом п'яти днів уже двічі телефонують і дуже наполегливо, навіть дещо неадекватно вмовляють активувати кредитну картку поповнивши її на 300грн. Пояснюєш, що не хочеш робити активацію кредитної картки, що вона не потрібна і що витрачати 300грн просто на те, щоб вони отримали премії за активацію не хочу, краще куплю дитині фрукти. Ну, не потрібен мені кредит. Тоді починаються умовляння. Ось навіщо це", - обурився клієнт.
У "Ощадбанку" відреагували на скаргу і вибачилися за співробітників.
Раніше портал Знай повідомляв, ПриватБанк попередив власників кредитних карток про зміни: набули чинності нові умови .
Також наш портал інформував, українців із картками "Ощадбанку" змушують брати непотрібні послуги: "Заплатила 150 грн, аргументи не діють..."
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "на біженцях заробляє": після піврічної окупації українці раділи життю на волі, але втрутився "ПриватБанк" .