Осінь зіштовхнула українських споживачів газу з новими проблемами: то вони не можуть дати свої свідчення лічильників, адже по 20 хвилин на дроті грає музика, то дані у квитанціях розходяться з поданими.

Ось і зараз у Навтогазі були змушені пояснюватися з приводу того, чому абоненти зіштовхнулися з вдовеними цифрами в платіжках. До правди вирішила достукатися українка Людмила Марсенко, яка сторінки Нафтогазу поділилася своєю проблемою. Як з'ясувалося, жінка не самотня з таким питанням.

Нафтогаз, скріншот з відео
Нафтогаз, скріншот з відео

"Чому дані про споживання газу відрізняються у вашому кабінеті та тими, що передані, майже вдвічі. Передавала 9 кубометрів, нарахували 20 кубометрів" , - запитала клієнтка.

У Нафтогазі знову нагадали, що відповідальність за облік газу, згідно із законодавством, покладена на операторів ГРС (облгази), тому й звертатися з питаннями щодо неточностей у даних про споживання клієнтам потрібно в ці компанії.

Популярні новини зараз
Кожному пенсіонеру підвищать індивідуально: у кого зміняться виплати Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках
Показати ще

лічильник газу, скріншот з відео
лічильник газу, скріншот з відео

"Рекомендуємо звернутися до Вашого місцевого облгазу і звіритися з обсягами. Саме оператор ГРМ відповідає за нарахування обсягів, а ми нараховуємо суму на ці обсяги" , - відповіли в компанії.

Звернення клієнтки "Нафтогазу"
Звернення клієнтки "Нафтогазу"

Нагадаємо, чому у "Нафтогазі" не зараховують свідчення лічильників, українці обрушилися зі скаргами.

Раніше повідомляли, що українці отримали неправильні платіжки за газ, у відомстві назвали причину.

Також стало відомо, що українці можуть одержати знижку на оплату газу: у "Нафтогазі" назвали умови.