Про це він розповів у новому випуску програми «in. KYIV» з блогером Катериною Павловою.

«Офіс президента нарешті зрозумів, що перекладанням асфальту всіх транспортних проблем вирішити неможливо. Тому Офіс президента також вирішив взяти участь у великих інфраструктурних проєктах з розвитку громадського транспорту. Проєкт будування метро - це проєкт з гучних обіцянок. У світі були дві надзвичайно популярних ідеї: перша – це побудова комунізму, а друга – це побудова метро на Троєщину», - розповів він.

Петрук сказав, що Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену немає в Генеральному плані, проєкту Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену, звісно, теж не існує і не було в принципі підстав для розробки цього проєкту. Ніякої проєктної документації на Подільсько-Вигурівську лінію не існує в природі, повідомив він, і тому не зрозуміло, що там буде коригуватися, бо проєкт треба розробляти з нуля. А розробка проєкту і проходження експертизи - це щонайменше два роки, підкреслив він, і загалом дуже потягне час.

«Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену не може з’явитися на Троєщині об’єктивно раніше, ніж приблизно 2037 року, це найоптимістичний термін. Всі обіцянки, які даються, що на Троєщині метро з’явиться через 3-5 років – це все чиста політика, яка не базується на реальній інженерії та економіці. За весь період будівництва метрополітенів у Києві з 1949 року до сьогодні ніколи темпи будівництва метрополітену не перевищували середні темпи, тобто будується менше однієї станції на рік», - резюмував він.

Популярні новини зараз
"Більше не платимо...": українці повелися на жорсткий обман щодо доставки газу Гороскоп на тиждень з 15 по 21 квітня для всіх знаків Зодіаку: визнання для Овнів, перешкоди Дів та шанси Риб Централізованого опалення може більше не бути: людей шокували заявою В Україні почнуть готувати школярів до реального життя: скасовують 11-річку та змінюють предмети
Показати ще

Нагадуємо, Знай.ua повідомляв зі слів Попенка, що система тарифоутворення громадського транспорту працює по старій радянській системі.

Також раніше Попенко розповідав, що гроші за рекламу отримує не «Київпастранс», а міський бюджет.