Чому кияни перестали бути собою? На цю тему міркує український політичний діяч, ексглава інформаційного відділу «Правого сектора», позафракційний депутат Верховної Ради України VIII скликання Борислав Береза у програмі Євгена Рибчинського «Ще не вмерла».

«З’явилась велика кількість людей, які їдуть через Київ транзитом, щоб далі поїхати», - стверджує гість програми. Він пояснює, що з менших міст чи навіть сіл люди їдуть жити у столицю України лише тимчасово, а далі – Варшава, Берлін, США – там вони планують залишитися. Отже, Береза робить висновок, що Київ перетворюється на транзит, на пункт, де можна підзаробити, підзбирати досвіду та рушити далі.

Та на цьому політик свої міркування не закінчує. На його думку, існує пряма залежність між перетворенням Києва на транзит та його політичною активністю. Береза зізнається, що вже неодноразово чув питання про причини пасивності киян до виборів, наприклад, мера міста чи Київради. «Їх взагалі ніщо не цікавить. Їм все одно, хто і як буде керувати містом. Вони тут тимчасово», - відповідає депутат.

Водночас він не може не відзначити деякі позитивні зміни у столиці. Зокрема, Береза говорить про трансформації на вулиці Московській біля станції «Арсенальна»: замість старих приміщень заводу тепер – ресторани, креативний простір. «Але це єдине місце, яке змінилось на краще так, щоб це було помітно, куди можна приводити людей і показувати», - підкреслює політик.

Популярні новини зараз
Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Нагадуємо, Томенко назвав причини зростання ціни на метро в Києві.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Попенко обґрунтував необхідність змінити систему тарифоутворень у Києві.