Чому кияни перестали бути собою? На цю тему міркує український політичний діяч, ексглава інформаційного відділу «Правого сектора», позафракційний депутат Верховної Ради України VIII скликання Борислав Береза у програмі Євгена Рибчинського «Ще не вмерла».

«З’явилась велика кількість людей, які їдуть через Київ транзитом, щоб далі поїхати», - стверджує гість програми. Він пояснює, що з менших міст чи навіть сіл люди їдуть жити у столицю України лише тимчасово, а далі – Варшава, Берлін, США – там вони планують залишитися. Отже, Береза робить висновок, що Київ перетворюється на транзит, на пункт, де можна підзаробити, підзбирати досвіду та рушити далі.

Та на цьому політик свої міркування не закінчує. На його думку, існує пряма залежність між перетворенням Києва на транзит та його політичною активністю. Береза зізнається, що вже неодноразово чув питання про причини пасивності киян до виборів, наприклад, мера міста чи Київради. «Їх взагалі ніщо не цікавить. Їм все одно, хто і як буде керувати містом. Вони тут тимчасово», - відповідає депутат.

Водночас він не може не відзначити деякі позитивні зміни у столиці. Зокрема, Береза говорить про трансформації на вулиці Московській біля станції «Арсенальна»: замість старих приміщень заводу тепер – ресторани, креативний простір. «Але це єдине місце, яке змінилось на краще так, щоб це було помітно, куди можна приводити людей і показувати», - підкреслює політик.

Популярні новини зараз
Головне за 6 грудня: ТЦК гребуть тяжко-хворих, тарифи зростуть у 2026, а ПриватБанк зрізає ліміт пенсіонерам Двоетапне зростання тарифів у 2026 році: які суми побачимо у платіжках ТЦК змінює тактику: кого мобілізують прямо з вулиці Графіки відключення світла можуть скасувати
Показати ще

Нагадуємо, Томенко назвав причини зростання ціни на метро в Києві.

Раніше Знай.uа повідомляв про те, що Попенко обґрунтував необхідність змінити систему тарифоутворень у Києві.