Пасажирці потягу «Київ-Миколаїв» довелося всю дорогу терпіти дощ зі стелі над головою. Щоб зовсім не змокнути, люди підставляли під потоки відра, які їм надали провідники. Про це на своїй сторінці в Facebook написала сама постраждала Галина Попцова.

"Боюся, що до ранку в цьому поїзді Київ-Миколаїв пасажири почнуть топити дровами», - зазначає в коментарі до скандального відео його авторка.

У коментарях українці обурюються з приводу сервісу на вітчизняній залізниці, зростанням цін на перевезення та відсутністю елементарного комфорту.

Реакція від самого перевізника на ситуацію забарилася на тиждень. Лише після широкого розголосу інциденту «Укрзалізниця» відреагувала на подію.

Популярні новини зараз
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

«Від імені «Укрзалізниці» приносимо вибачення за негативний досвід, з яким Ви зіткнулися. Інформація передана до відповідного підрозділу. Після прибуття потягу на кінцеву станцію в депо буде детальний огляд вагону для подальшого виправлення ситуації, та виключення вагону зі складу потягу. Вибачте, будь ласка, за принесені незручності», - написали від імені перевізника.

«А от не приймаємо. Тарифи ростуть, а якість найгірше в Європі! Соромно», «Навіщо пасажирам ваші вибачення? Подібний сервіс, на превеликий жаль, в цілому звична справа для УЗ. Все починається з хамовитих провідників, у яких немає стимулу працювати якісніше за їх смішну зарплату (в порівнянні з доходами керівництва компанії), і закінчуючи поточними дахами, брудними купе і смердючими туалетами, в яких часто немає ні рідкого мила, ні антисептика», - обурюються у відповідь українці.

«Тепер можемо дати більше деталей щодо інциденту. Вагон було відчеплено у депо одразу після прибуття, вихід таких вагонів у рейс є неприпустимим, і нам надзвичайно прикро, що Ваша подорож була зіпсована таким чином. Що не менш прикро, цей вагон півтора роки тому пройшов капремонт, якість якого видно на Вашому відео неозброєним оком, тож висновки буде зроблено. Зараз ми організували позачерговий огляд усіх вагонів на предмет наявності аналогічних пошкоджень даху з обов‘язковим проведенням "дощування" (поливання даху вагона водою для виявлення протікань). Більше такого не допустимо, приносимо вибачення ще раз», - відзвітували в УЗ.

Нагадаємо, раніше харків'яни потрапили під "обстріл" крижаних крапель в поїзді: Привіт, " Укрзалізниця"

Як повідомляє портал Знай "Халк" влаштував погром у вагоні Укрзалізниці: розбитий стіл, вікно, всюди сміття і брудна постіль

Також Знай писав, що "Укрзалізниця влипла в скандал з чергами на електричку: "Кам'яний вік якийсь!"