Одну з ключових проблем столиці України, її нелогічну забудову, прокоментував у програмі in Kyiv на Youtube Дмитро Макагон, урбаніст та інженер, а також пояснив, що це призводить до регулярних підтоплень.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГість програми розповів, як працює водовідведення та на які проблеми в сучасному Києві воно наштовхується. Ґрунт ділянок, де розміщуються парки, поглинає воду, адже нею живляться рослини. Забудовані ж території мають свою специфіку: звідси вода йде лише в каналізацію. Для поглинання залишається подвір’я, але, якщо воно теж заставлене твердими покриттями, наприклад, паркувальною зоною, то вода, не затримуючись ніде, йде на дороги. У результаті система водовідведення перевантажена.
Покриття, що здатні поглинати воду, – це радше привілея паркових зон та тротуарів. На думку Макагона, це може бути виходом, але не панацеєю.
Урбаніст розповідає й про іншу проблему міста – це транспорт, а точніше масло та бензин, які з нього витікають на дороги у великих кількостях. Електрокари, відзначає він, не надто поширені в Україні, а те, що виливається зі звичайних автомобілів, поглинаючись, отруює землю.
Також інженер висловлює свої пропозиції щодо покращення системи водовідведення та зниження навантаження на неї. «Є такий термін як місто-губка», - починає він розповідати про першу. Так, вода потрапляє до спеціальних ділянок, наприклад, на зелені дахи чи у фонтани, переходить у резервуар, проходить очищення та фільтрацію, а тоді йде на побутові потреби. «Може бути ще одне рішення для Києва: зробити дощову каналізацію, яка знаходитиметься під асфальтом та дорогами», - пояснює він другу пропозицію.
Нагадаємо, Степанець розповів про нелогічну забудову київських колекторів.
Раніше Знай.uа повідомляв про те, що архітекторка пояснила, як має відбуватися добудова балкону на законному рівні.