Від шалених морозів жителям столиці нікуди сховатися.
Здавалося б – тільки-но пройшли місцеві вибори, склад Київради оновився, тож столичні депутати не мають забувати про свої обіцянки, щонайменше, до літа. Та от тільки про комфорт у громадському транспорті кияни можуть зараз тільки мріяти. Соцмережі буквально рясніють скаргами на лютий холод у міському громадському транспорті.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
У соцмережах – справжній "вибух"
Один із перших шокуючих коментарів про "крижані салони" був розміщений у групі на Фейсбуці "Транспорт Києва".
"Питання на засипку: яка температура на вулиці має бути, аби в автобусах Київпастранс / Kyivpastrans почали вмикати обігрів? Напевно, -18 на дворі ще не підстава опалювати салон. Маршрут 220, машина 1833. В автобусі комфортні -5 та легкий вітерець. І це не виняток, на маршруті практично увесь рухомий склад їздить без обігріву", - зазначив у дописі столичний еколог Олександр Соколенко.
Аналогічні дописи публікують і жителі мікрорайону Виноградар. У якості доказу люди додають і фото і відео, на яких видно, як від холоду в салоні автобусу з рота іде пара.
Одні користувачі звинувачують міську владу у закупівлі партії "якісних" автобусів, інші припускають, що винні водії.
"Припускаю, що нові автобуси виявилися настільки "якісними", а замовлення було настільки терміновим, що підключити опалення в них "забули"", - пише автор одного з коментарів Ruslan Salmanov.
Дехто з киян пропонує виносити питання "змерзлих салонів" на рівень столичної влади. І не тільки.
"Max Nefyodov може на транспортну комісію Олексія Окопного внести питання про надання доручення Київпастранс / Kyivpastrans та приватним перевізникам встановити в усіх їхніх рухомих одиницях датчики температури, які б передавали дані онлайн?", - пропонує Pavlo Postoienko.
Скарги сиплються і на 1551 – не обігрівається купа маршрутів
На кричущу проблему звертають увагу і в інших групах соцмереж.
"НАМ ПИШУТЬ! Водії, підкажіть будь ласка, чому при -20 градусах ви не включаєте опалення в салоні? (Автобуси 4609, 4541, 4548, +1543, 8668 і т.д.)", - відзначають адміністратори групи "Типовий транспорт Києва".
Мешканці різних районів столиці залишають відповідні скарги і на "гарячій лінії" Контактного центру м. Києва 15-51.
"В автобусі маршруту #55, бортовий номер 7291 відсутнє опалення салону, в салоні дуже холодно, хоча має бути тепліше ніж на вулиці", - скаржиться автор звернення № 1-50065, оприлюдненого 18 січня.
Вражають також і терміни реагування – як зазначено у відповіді, ОРІЄНТОВНА ДАТА ВИКОНАННЯ лише 2 лютого (!).
Чи відреагує міська влада на скарги киян та про подальший розвиток подій в столиці, читайте на порталі Знай.ua.
Також Знай.ua писав, куди скаржитися на холодні батареї та як добитися "знижки" за опалення: експерти надали дієві поради.