Причиною падіння нових мостів на відремонтованому Шулявському шляхопроводі міг стати заводський брак конструкції. Про це заявили в Київській міській державній адміністрації.

Як зазначається, стовпи впали через брак, допущений виробником. При експлуатації в несприятливих погодних умовах зварювальний шов був зруйнований, і стовпи не встояли.

"Стовпи впали через заводський брак. Зварювальний шов був зруйнований. Він розміщувався якраз в основі конструкції електроопор", - зазначають у КМДА.

Там додають, що встановити причину проблеми допомогли фахівці Інституту електрозварювання імені Патона. При цьому генеральному підряднику, що відповідає за проект Шулявського мосту, на заводі-виробнику опор видали сертифікат якості продукції.

Виявити проблему візуально, на момент установки стовпів, було неможливо.

Популярні новини зараз
"ТЦК треба розпустити": нардеп пропонує альтернативну мобілізацію - що хочуть змінити Три категорії пенсіонерів отримають надбавки до дня народження: кому та скільки виплатять Мобілізація обійде стороною: ще одна категорія чоловіків стане недоторканною для ТЦК - які критерії За мобілізацію можна не перейматися: кого не чіпатиме ТЦК цього літа
Показати ще

До цього в мережі припускали, що причиною ганебного падіння стовпів могли бути неякісні болти, які використовували при установці конструкції.

Нагадаємо, раніше Кияни втрачають мільйони гривень у заторах: "з кожним роком все гірше"

Як повідомляє портал " Знай.ua» Кличко збрехав щодо старту ремонту мосту Патона, - блогер