У Києві школярка розробила унікальну систему для електронного квитка. Ця система через Telegram-бот звітує перед користувачем про оплату проїзду за допомогою карти KyivSmartCard.
Над проєктом «Універсальна система Електронного Квитка» працювали учениця 11-го класу Політехнічного ліцею НТУУ "КПІ" Софія Павлова, Олександр Павлюк, студент IV-го курсу Коледжу управління та інженерії НАУ, Владислав Гарматюк, курсант І-го курсу ДНЗ «КПК ПВФП», Роман Дмитришин, учень 10-го класу СЗОШ № 297, повідомляє портал "Вечірній Київ".
Учасники створили Telegram-бот, який звітує перед користувачем про оплату проїзду за допомогою карти KyivSmartCard - відправляє повідомлення про те, де, коли і о котрій були оплачені поїздки. А також вказує кількість поїздок, що залишилася. В планах команди - розпочати співпрацю з КП «Київпастранс», щоб запустити бот у загальне користування.
Друге та третє місця у команд, які працювали над проєктами вдосконалення вхідних дверей в метро Києва.
Студенти 2–го курсу ФЕЛ кафедри електронних пристроїв та систем Сасько Ілля та Корж Андрій, а також студенти КНУ ім. Шевченка Павло Грицюк та Андрій Родіонов, студент І курсу КНУ ім. Тараса Шевченка у складі «Команди студентів» посіли третє місце в онлайн-хакатоні KMAN-HAB «KYIV FUTURE» з проєктом «Безконтактна система роботи дверей в метро Києва».
Його ідея полягає у застосуванні автоматичного відкривання дверей в метрополітені для зручності переміщення пасажирів у години пік і зменшення ризику передання коронавірусу через фізичний контакт з дверима.
«Це дуже цікава проблема, бо пасажири не завжди притримують двері, через що інші пасажири можуть отримати удар, або людина може бути втомлена й у неї просто бракує сил як слід відкрити важкі двері», – коментує Ілля.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше