У Києві перевірили, чи готова українська столиця до перетворення на місто велосипедистів. Про це пишуть журналісти проекту «Джедаі» на каналі "2+2".

Як з’ясували в громадській організації U-Cycle, до осені кількість велосипедистів на українських дорогах зросла втричі. Впевненими темпами зростають сервіси з оренди двоколісного транспорту. Однак чи мають можливість столичні велосипедисти дістатися до пункту призначення без перешкод?

Заради встановлення цього факту журналісти наважилися на експеримент безпосередньо в центрі Києва. Для цього журналістці «Джедаів» довелося проїхати на велосипеді приблизно дев’ять кілометрів, від вулиці Архітектора Городецького до вулиці Степана Бандери.

Якщо користуватися громадським транспортом, цю відстань можна подолати приблизно за 20 хвилин. Однак велосипедом цей шлях займає набагато більше – аж 53 хвилини.

По-перша, перешкодою для велосипедиста стає кількість авто, які припарковані на велодоріжках. Влада міста штрафує таких порушників, однак менше їх не стає.

Популярні новини зараз
Пенсіонери можуть вимагати перерахунок: кому підвищать виплати на 1000 грн Українцям блокують картки для соцвиплат: хто у зоні ризику Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються
Показати ще

По-друге, дається взнаки нерозвинена інфраструктура. Подекуди розмітка на дорозі майже не помітна, а велодоріжка обривається і не є єдиним маршрутом. Це змушує велосипедистів спішуватися і йти на своїх двох до наступної доріжки.

Нагадаємо, раніше Кличко зганьбився з черговою велодоріжкою, кияни в подиві -" і туалет, і душ відразу".

Як повідомляє портал «Знай.иа» У Львові велосипедист ледь не позбувся голови через трамвайний трос, кров по всій дорозі- " перерізав шию…"

Також «Знай.иа " писав, що Велосипедистів відправлять у Чорнобильську зону.