Слідом за скандальною "автобусною аферою", у якій керівництво столичної влади запідозрили у намаганні "накрутити" близько 10 млн євро, сплив ще один гучний факт. Днями мер Києва Віталій Кличко підписав розпорядження щодо виділення понад 495 млн грн на реконструкцію зони відпочинку на Трухановому острові. Це викликало шалену хвилю обурень не тільки зі сторони мешканців міста, а й столичних політиків. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

"Піар-кампанія продовжується": розбиті дороги та комунальний занепад не хвилюють

Повна вартість затвердженого проекту "Реконструкція зони відпочинку "Центральна" в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва" обійдеться у 495 млн 206 тис 587 грн.

Популярні новини зараз

Дивіться на цінник і на дірки: українцям підказали, як не сплутати справжній сир з підробкою

Юрій Ткач кумедно "підкотив" до своєї "дружини" Ірини Сопонару: "Киця"

Коли і навіщо українці знову переведуть годинник на "зимовий" час: західні регіони можуть постраждати

Українцям у "червоній зоні" дадуть вдвічі більше води та електроенергії

Показати ще

"Просто вдумайтеся: в місті справжня криза зі школами, дитсадками та ще купою інших проблем... І грошей в міському бюджеті на це немає. Проте, Кличко знаходить в бюджеті майже півмільярда на створення рекреаційного маршруту на Трухановому острові", – відзначає столичний громадський активіст Георгій Могильний.

Позицію київських активістів підтримують і політики.

"Передвиборча піар-кампанія триває: кошти витрачаються на другорядні речі у той час, коли в місті дороги знаходяться в поганому стані, комунальне господарство занепадає і кожен дощ створює потоп. А в цей час мільйони виділяються на будівництво пішохідних мостів, в'їзні знаки – не для киян, а для туристів, а містяни ж продовжують їздити по розбитих дорогах. До того ж, зараз багато людей залишилося без роботи, зросла кількість безробітних і в цей час ремонтувати пляж – це безглуздо. Є більш нагальні потреби, втім, на жаль, міська влада живе своїм життям, а не життям Києва та киян", - наголошує голова київської міської партійної організації "Рідна країна" Олександр Федоренко.

Велика кільцева дорога, будівництво - фото Знай.ua
Велика кільцева дорога, будівництво - фото Знай.ua

Кияни бунтують: "Це просто сюр якийсь!"

На фоні критичної нестачі шкіл у місті виділення такої шаленої суми на оновлення зони відпочинку здається ще абсурднішим.

Не менш кричущим є стан деяких столичних освітніх закладів – в одному з таких, Словянській гімназії на Позняках, вже котрий рік поспіль діти вимушені навчатися в жахливих умовах.

За відсутності в районі достатньої кількості шкіл, учням катастрофічно не вистачає місця для навчання. Керівництво школи вже віддало під облаштування класів гардеробну, вчительську, бібліотеку та кабінет директора.

"Я – мати двох дітей, які навчаються в гімназії. І мені щоразу страшно подумати про те, що буде у разі надзвичайної ситуації: діти просто не зможуть вибратися з будівлі, потрапивши у суцільну давку. Класи дуже переповнені – у закладі, розрахованому на 1200 учнів, зараз навчається не менше 2 тисяч. Це важко уявити, але сьогодні у нас є клас 1-З. При цьому, 38 дітей у класах вважається нормою. Бо просто немає виходу", – розповідає голова Місцевої Ініціативи Нінель Суслова, яка теж обурена затвердженим розпорядженням.

"Показуха на півмільярда" та транспортна петиція

Мешканці Києва відверто називають затверджену Віталієм Кличком реконструкцію 500-мільйонною "показухою, де можна зтибрити половину".

"Для мене все це - шок. Бо знаю, скільком киянам потрібна медична допомога ЩОДНЯ! Кличко, як й інші казнокради, роблять це для піару під вибори, бо купити ліки в лікарні - це ні про що для маси населення. А от аварійний скляний міст - всі бачать. Так й в цьому випадку....", - пише киянка Ольга Вакула.

"І, це ще не фінальна сума, яку згідно п.2 можуть роздути в рази", – пише один з користувачів Сатніслав Дригвал.

Ще одним надважливим питанням вже котрий рік поспіль залишається "транспортна проблема" – автопарк громадського транспорту вже давно потребує оновлення.

Виходить, що поки міська влада приймає чергові розпорядження щодо виділення шалених сум на другорядні питання, кияни мають буквально виборювати вирішення першочергових – одним із таких кроків і стала петиція № №9675 "ЗБІЛЬШИТИ КІЛЬКІСТЬ ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ В КИЄВІ у 3-4 РАЗИ!!!".

Ми і надалі слідкуватимемо за ситуацією в столиці, тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.