Чотири роки тому петиція, опублікована киянами на підтримку відмови від маршруток і переходу столиці на громадський електротранспорт, набрала необхідну для розгляду кількість голосів. Однак з тих пір справа не надто зрушила з мертвої точки, відзначає «Інформатор».

У Київраді стверджують, що продовжують роботу над петицією. Однак на сьогоднішній день столиця України продовжує лідирувати в антирейтингах міст з найбільш завантаженим трафіком.

У петиції від 2016 року її автори вимагали скоротити кількість маршрутних автобусів, замінивши їх більш містким транспортом, а також ввести в місті єдиний квиток на проїзд.

Навесні 2016 року петиція набрала на 10 тисяч голосів, і її направили на розгляд Постійної комісії Київради з питань транспорту, зв'язку і реклами. Цей процес триває досі.

Зараз у столиці діють 51 тролейбусний маршрут (375 тролейбусів), 23 трамвайних маршруту (334 трамвайних вагона), 42 автобусних маршрути КП «Київпастранс» і 107 автобусних маршрутів (маршрутні таксі) на обслуговуванні 18 приватних перевізників.

Популярні новини зараз
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

Точну кількість маршруток у Києві не відомо, вони складають близько половини всього наземного транспорту. З них близько 50% працюють нелегально.

Нагадаємо, у Львові з 15 січня 2020 року виросла ціна у трамваях і тролейбусах, після цього з'явилися чутки, що ціна на проїзд зросте і в "жовтих автобусах".

Також Знай.uа писав, що у Сумах маршрутки почали вбивати пенсіонерів.

Портал Знай.uа повідомляв, що Кличко показав посинілу "картку киянина", українці були ошелешені: "Де каштанчики?!"