У Києві продовжують боротися з зовнішньою рекламою на вулицях міста. У центрі столиці вдалося зменшити кількість рекламних конструкцій в два рази, що допомогло зберегти унікальне середовище міста.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВлада Києва виконали план із скорочення так званої "наземки" в центрі міста. Про скорочення вдвічі кількості наземної реклами в центрі Києва відрапортував в Facebook начальник управління з питань реклами КМДА Олександр Смирнов.
Смирнов зазначив, що у Києві очистили від реклами саме першу форматну зону - тобто центр столиці, куди входять такі вулиці, як Сагайдачного, Басейна, Шота Руставелі, Льва Толстого, Жилянська, Верхній і Нижній Вали, бульвар Шевченка та інші.
Якщо раніше в центрі було 2450 одиниць зовнішньої реклами (470 з яких - великі формати) загальна площа яких становила 20 464 квадратних метрів, то зараз в цій зоні 1176 сіті-лайтів (рекламних конструкцій малого формату). А їхня загальна площа зменшилася в чотири рази і зараз становить 5080 квадратних метрів.
"Як часто буває, ми дуже швидко звикаємо до повсякденної картинки. В своїх клопотах вже й забули, як наше місто виглядало всього пару років тому. Що стосується Першої форматної зони, раніше наземки тут було не мало - 2450 одиниць (470 з яких - великі формати), загальною площею 20 464 кв.м! Насилу можна уявити, як ми жили в таких рекламних хащах. А пригадати допоможуть наші фото "було/стало", - написав чиновник, оприлюднивши відповідні фотографії.
Нагадаємо, у Києві знесли скандальні борди з рекламою Росії
Як повідомляв портал Знай.ua, на рахунки міста потрапляє всього 10 – 15 % від реклами у київській підземці
Також Знай.ua писав, 24 київські автовокзали збираються розпродати за безцінь