За наявності помилок у трудовій книжці можуть виникнути проблеми з оформленням пенсії. У Пенсійному фонді надали важливе роз'яснення з цього питання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо ПФУ звернувся українець, який планує вихід на заслужений відпочинок. Він зазначив, що помітив у трудовій книжці одну неточність у написанні ПІБ та поцікавився, чи стане це перепоною для оформлення пенсії.
Фахівці відомства пояснили, що прізвище, ім'я, по батькові працівника, зазначені у трудовій книжці, повинні відповідати ПІБ за паспортом. За наявності відмінностей потрібно вносити зміни до документа.
"Це може зробити уповноважена особа за останнім місцем роботи на підставі документа працівника, у цьому разі із зазначенням його номера та дати видачі", - пояснили у ПФУ.
Відповідно до інструкції зміни вносяться на першій сторінці трудової книжки. Якщо вказано неправильне ім'я, його закреслюють і записують правильне. На внутрішній стороні обкладинки вказують документи, які є підставою для внесення зміни та засвідчуються підписом уповноваженої особи, а також печаткою підприємства чи відділу кадрів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, якщо не вистачає стажу – доведеться платити: вихід на пенсію може вдарити по гаманцю.
Також наш портал інформував, можна, і навіть потрібно: українцям дозволили ставати пенсіонерами до 60-ти, як цього досягти.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, більше грошей на старість: українцям обіцяють гідні пенсії, але платити за це доведеться вже зараз.