Останнім часом почастішали скарги українців на банкомати, які "крадуть" їхні гроші. Тепер до них додалися ще термінали самообслуговування. Про це свідчить скарга на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАктивізація збоїв у роботі банкоматів та терміналів пов'язана з перебоями в електропостачанні. Часто клієнт не встигає завершити операцію, світло пропадає, а гроші "зависають" у системі. Тому попередньо краще ознайомлюватися з графіками відключення.
Подібна ситуація сталася із клієнткою ПриватБанку. Вона поповнювала особисту картку на 10 000 гривень через термінал, але через відключення світла кошти зникли.
"При натисканні на кнопку "завершити" операцію гасне світло і вимикається термінал. 10 тисяч мені на карту так і не надійшли хоч у термінал вони успішно потрапили. Термінал включився через деякий час, але, звичайно, моя операція на ньому була вже перервана", - Поділилася клієнтка.
Жінка заявила, що під час звернення до служби підтримки їй спочатку пообіцяли повернути гроші протягом доби, але цього не сталося.
"Це дуже схоже на спробу привласнити мої кошти. Адже сума чимала. І інкасація терміналів у таких суперлюдних місцях відбувається щодобово! А не три доби або інший термін, який називають співробітники ПриватБанку", - обурилася українка.
Фахівці ПриватБанку пояснюють, що у таких випадках потрібне проведення інкасації та процедура повернення коштів може тривати до 14 днів.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, перевіряйте, не відходячи від банкомата: "Приват" почав видавати проблемні купюри.
Також наш портал інформував, "Банк обмежений у можливостях": клієнти "Привату" скаржаться на "дірявий" захист від шахраїв.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, важливий нюанс при купівлі валюти через Monobank: у фінустанові попередили клієнтів.