Уявіть собі: ви живете у своїй оселі, завжди вчасно оплачуєте рахунки за електроенергію і раптом отримуєте квитанцію на астрономічну суму – 230 390 гривень. Саме це й сталося із однією жінкою. Давайте розберемося в цій ситуації докладніше.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВсе почалося, коли співробітник енергокомпанії ДТЕК прийшов перевірити лічильник у її будинку. Він зазначив, що електроенергію враховують неправильно: замість шестизначних цифр використовували п'ятизначні. Це означало, що це попередні розрахунки за спожиту електроенергію були неправильними.
Про це розповів експерт у галузі ЖКГ Олег Попенко у своєму Telegram.
Жінка, власниця житлового будинку та господарських будівель, завжди вчасно оплачувала рахунки за світло. На момент перевірки заборгованостей вона не мала. У технічному паспорті її лічильника було зазначено, що витрата електроенергії враховується по шести цифрах.
Проте останні чотири роки облік провадився за п'ятьма цифрами, що й призвело до плутанини.
Співробітник ДПЕК провів перевірку лічильника та зафіксував, що поточні показання були 16019 кВт-год, а мали бути 1521 кВт-год. На підставі цього ДПЕК здійснив перерахунок спожитої електроенергії за період з 15 вересня 2015 року по 9 липня 2018 року, що й вилилося у величезну суму – 230 390 гривень .
Жінка не погодилася з таким перерахунком та подала позов до суду. Вона стверджувала, що помилка була на боці енергокомпанії, і її не мало стосуватися неправильне ведення обліку.
Суд частково задовольнив її позов. Він визнав дії ДПЕК щодо нарахування заборгованості за спожиту електроенергію неправомірними та ухвалив повернути жінці 228 894 гривень. Також суд зобов'язав компанію виплатити 200 тисяч гривень як моральну компенсацію.
Масовий характер проблеми
Цей випадок – не поодинокий. Помилки в обліку електроенергії трапляються досить часто, і споживачі можуть отримати квитанції з величезними сумами через недоліки в роботі енергокомпаній. Важливо знати свої права та звертатися до суду, якщо ви зіткнулися з такою проблемою.
Нагадаємо, " У нас все збігається!: гендиректор YASNO Сергій Коваленко відповів, чому українці сидять без світла більше за обіцяне
Раніше ми писали про те, що " Світиться навіть уночі": у ДТЕК розкрили, чому торгові центри не страждають від відключень
Крім того, Знай.ua повідомляв, що біда майже завжди там, де ви її чекали: що робити, якщо квартиру затопило