Клієнтка Monobank поділилась скаргою на те, що банк стягнув з неї високу комісію у розмірі 31 євро за переказ коштів в євро зі свого рахунку у словацькому банку на свій рахунок у Monobank. Вона наголосила, що сплата цієї комісії відбулася під час відправлення платежу до словацького банку, але зникнення 31 євро у Monobank залишилося незрозумілим для неї.

Представники Monobank пояснили, що сам банк не стягує комісій за зарахування SWIFT-платежів. Однак вони визнали, що витрати на перекази можуть значно варіюватися в залежності від типу комісії, обраної під час ініціювання переказу, а також кількості банків, через які проходить платіж.

Зокрема, за стандартами SWIFT існують три типи комісій:

  • OUR (усі витрати оплачує відправник),
  • SHA (відправник оплачує комісію відправника, а інші витрати покладаються на отримувача),
  • BEN (усі витрати з платежу оплачує отримувач).

У Monobank рекомендували клієнтам для зменшення витрат використовувати SEPA-перекази, якщо вони доступні у банку-відправнику.

Монобанк, скріншот з відео
Монобанк, скріншот з відео

Популярні новини зараз
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Ці перекази є набагато дешевшими порівняно зі звичайними SWIFT-платежами. Для здійснення SEPA-переказів клієнти можуть перевірити відповідні реквізити в розділі "Способи поповнення" у своєму Monobank-додатку.

Нагадаємо, поки не пройшла оплата, клієнт цього не знає: Monobank приголомшив "прихованою" комісією

Раніше ми писали про те, що помилилися рахунком при переказі коштів: чи варто прощатися з грошима

Вам буде цікаво дізнатися блокування рахунку за активне використання картки: Monobank залишив клієнтку без грошей