Українські банки мають право призупинити фінансову операцію, якщо вони виявляють підозрілі або неперевірені дії від клієнта. Це може статися, наприклад, якщо виникає сумнів щодо походження коштів або самої операції має ознаки можливого злочину.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТакож, якщо спеціально уповноважений орган приймає рішення, банк може призупинити видаткові операції клієнта на період до семи робочих днів для додаткових перевірок та з'ясування обставин.
Національний банк України пояснює, що це правило існує для того, щоб банки виконували закон і не дозволяли використання своїх послуг для злочинних дій. Вони можуть призупинити операцію, якщо є сумніви щодо її законності.
Однак Нацбанк зазначає, що не контролює, як банки захищають персональні дані своїх клієнтів. Цю сферу регулює і контролює Державна служба України з захисту персональних даних.
Громадяни України можуть писати до Національного банку, якщо вони мають проблеми з діями свого банку. Але це не означає, що зразу ж буде проведено перевірку.
Позапланова перевірка може статися лише тоді, коли Національний банк помітив, що банк часто порушує правила і не виправляє це після попереджень.
Нагадаємо, оштрафують або заблокують: що зміниться у правилах грошових переказів
Раніше Знай.ua стало відомо про те, що гроші "зависають" у системі: клієнтів Monobank попередили про збої
Вам буде цікаво дізнатися оплата комуналки через "Приват" стала "лотереєю": ризикуєте пустити гроші на вітер