Власники карток від Monobank стикаються зі збоями в системі при здійсненні грошових переказів. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".

Українка розповіла, що намагалася перевести з карти Monobank значну суму, але через невідомий збій гроші "зависли" в системі. Звернувшись у підтримку банку, за словами жінки, їй не змогли нічим допомогти.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Спроба перевести значну суму грошей на інший рахунок не вдалася, і гроші зависли в системі. Техпідтримка виявилася абсолютно неефективною. Моє перше звернення тривало понад 40 хвилин, і оператор запропонував стандартні поради, які не допомогли", - поскаржилася клієнтка.

Monobank. Фото скріншот з Youtube
Monobank. Фото скріншот з Youtube

Популярні новини зараз
Пенсія зросте і без індексації: стареньким пообіцяли доплачувати майже 1000 грн Асфальт буде плавитись під ногами: в Україну знову повернеться спекотна погода Українцям платитимуть щомісячну допомогу на медичні послуги: як подати заявку, не виходячи з дому Доведеться заплатити штраф "за заначку": коли доведеться віддати 20% суми
Показати ще

Після кількох повторних звернень по допомогу їй пообіцяли повернути кошти протягом доби, але зрештою довелося чекати тиждень.

"Через тиждень техпідтримка повідомила, що проблему вирішено і гроші переведено. Однак жодного пояснення затримки або компенсації за втрачений час не було", - написала українка.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли розібратися у цій неприємній ситуації.

Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін
Скарга на Monobank. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, поки не пройшла оплата, клієнт цього не знає: Monobank приголомшив "прихованою" комісією.

Також наш портал інформував, клієнти Monobank скаржаться на безпричинне блокування карток: навіть переказ 100 гривень може стати "фатальним".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що банкомат дав збій і не видав гроші: Monobank дав важливе роз'яснення для українців.