У платіжках за електроенергію українці нерідко помічають неточності. У компанії YASNO назвали причину таких явищ та розповіли, як і назавжди забути про них.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКоли побутовий споживач отримує рахунок за електроенергію та помічає, що цифри помітно відрізняються від очікуваної суми, насамперед потрібно звернутися до фахівців YASNO. Вони пояснять, як ініціювати перерахунок і позбавитися "хвостів" у платіжках.
Щоб надалі такі неприємності не траплялися українцям радять дотримуватись простих правил.
По-перше, своєчасно передавати показники електролічильника, адже якщо компанія не отримує цих даних, то рахунок формується за середньодобовим споживанням.
По-друге, правильно розраховувати час для оплати послуг. Якщо клієнт платить за світло напередодні формування рахунку, а кошти не встигають надійти, то може надіслати повідомлення про заборгованість.
По-третє, ретельно перевіряти реквізити перед оплатою, особливо правильність особового рахунку. Це допоможе уникнути випадків, коли гроші просто губляться в системі й за споживачем продовжує рахуватися борг.
У YASNO нагадали, що показники лічильника потрібно передавати в останні 2 дні місяця або перші 3 дні нового. Вносити плату за електрику необхідно до 20 числа щомісяця.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, забули передати показники: у YASNO дали інструкцію, як уникнути переплати.
Також наш портал інформував, зберігати паперові платіжки три роки: у YASNO розкрили важливий нюанс.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, в YASNO дозволили споживачам платити лише половину ціни: хто заощадить на електроенергії.