Українці для доставки та отримання посилок можуть скористатися не лише послугами пошти, а й поштоматом. Це зручний спосіб, які економить гроші і час, але все ж таки має свої недоліки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДля надсилання або отримання посилки поштом клієнтам не потрібно надавати документи і стояти в черзі.
Знадобиться лише мобільний телефон та програма. Проте, користуючись такою послугою, людина може перевірити зміст посилки досі остаточного отримання.
Це означає, що не можна оглянути заздалегідь і відправити назад товар, який не підійшов одержувачу, адже поштар працює тільки в один бік без переадресації. Але навіть із такої ситуації є вихід, як підказали у Держспоживслужбі.
Якщо ви виявили, що товар пошкоджений або не укомплектований, ви можете зв'язатися з продавцем та вимагати:
- пропорційного зменшення ціни товару;
- доукомплектування товару у розумний термін чи заміну некомплектного товару на комплектний;
- відмовитися від договору та вимагати повернення сплаченої грошової суми.
Якщо ж продавець відмовляється виконувати умови, питання можна вирішити у досудовому (претензійному) порядку. Для цього слід написати листа про порушення прав за юридичною адресою місцезнаходження продавця товару або його електронною адресою. Якщо це не змінить ситуацію, слід звернутися до суду.
"Відповідно до статті 22 Закону №1023 захист прав споживачів, передбачених законодавством, здійснюється судом. При задоволенні вимог споживача суд одночасно вирішує питання про відшкодування моральної (немайнової) шкоди. Споживачі звільняються від сплати судового збору , пов'язаним із порушенням їх прав", - розповіли у Держспоживслужбі.
Нагадаємо, що Нова пошта порадувала українців новими тарифами: що про це відомо.
Раніше ми повідомляли, що в Укрпошті запроваджуються нові зміни доставки замовлень до Польщі.