ДТЕК Київські електромережі вирішили розставити всі крапки над "i" та розвінчати популярні міфи про своїх контролерів показань лічильників електроенергії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВони звернулися до аудиторії через свій обліковий запис у Facebook, щоб пролити світло на процес збору даних.
Міф номер один, який, здається, живе у головах багатьох із нас: контролери приходять із метою завищити показники.
Насправді їхнє завдання далеке від цього – вони приходять із місією перевірити та скоригувати ваші показання, щоб правильно нарахувати витрати за електроенергію.
Контролери враховують лише дані, які видно оку, а допомогу у цьому процесі надає спеціалізоване додаток " Мобільний контролер ". За допомогою цієї програми фахівці моментально вносять дані та роблять фото для доказу їх коректності.
Другий найпоширеніший міф: якщо контролер вже приходив і зняв свідчення, вам більше не потрібно це робити. Це не так. Контролери приходять для перевірки лише двічі на рік, згідно із законодавством.
Так що не забувайте регулярно передавати показання самостійно щомісяця – адже це ваша відповідальність, а перевірка завжди хороша, але домашнє завдання потрібно виконувати самому.
І, нарешті, третій міф: багато хто боїться пускати в будинок незнайомців, побоюючись шахрайства. Звичайно, потрібно бути пильними і завжди перевіряти посвідчення у контролерів. Якщо у вас все ще є сумніви, краще зателефонувати до кол-центру компанії для підтвердження особистості співробітника.
Тож, дотримуючись цих рекомендацій від ДТЕК Київські електромережі, можна уникнути непорозуміння та впевнено передавати свідчення, знаючи, що вони будуть правильно оброблені та нараховані.
Також наш портал інформував, після перевірки лічильників українці в шоці від платіжок: хто винен у "зайвих" кіловатах
Раніше Знай.ua стало відомо про те, куди звернутися, щоб оскаржити комунальні борги: зробіть це або заплатіть більше