Клієнти ПриватБанку скаржаться на труднощі під час зняття готівки в банкоматі. Один з клієнтів стверджує, що хотів зняти кошти зі своєї картки, але готівку не отримав, хоча гроші знялися, на що співробітники банку відповіли, до кого потрібно звертатися.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний відгук клієнт залишив на офіційному сайті Мінфіну.
Один з клієнтів ПриватБанку стверджує, що зіштовхнувся з труднощами, коли хотів зняти готівку зі своєї картки. Він наголосив, що намагався зняти 5 тисяч гривень у банкоматі ПриватБанку з карти іншого банку, але не отримав свої гроші, хоча з картки зняло.
"Банк залишив мене без грошей на ліки, які мені були дуже потрібні, а зателефонувавши до служби підтримки вони, замість того, щоб повернути кошти назад, мене відфутболюють до банка, з картки якого я знімав готівку. Чому я повинен через помилку Приватівського банкомата чи банка витрачати свій час та нерви, щоб повернути свої кошти та чекати на це декілька днів?" – вказав клієнт ПриватБанку.
Працівники банку одразу ж відповіли на цю скаргу, наголосивши на тому, куди потрібно звертатися для повернення грошей. До того ж, у ПриватБанку попросили вибачення за незручності, з якими зіштовхнувся клієнт.
"Для розгляду питання відповідно повернення коштів необхідно звертатися до банку-емітенту Вашої картки. Перепрошуємо за незручності, ми зробимо все можливе, щоб у майбутньому Ви не зазнавали таких незручностей", – відповіли у ПриватБанку.
Нагадаємо, що співробітники ПриватБанку дзвонять клієнтам з вимогою повернути кредит.
Як повідомляли раніше, ПриватБанк заблокував картку клієнта нібито після донатів на ЗСУ.
Як писав "Знай" раніше, що потрібно зробити, щоб отримати 3 тисячі гривень від ПриватБанку.