Клієнти Monobank скаржаться, що їхні карти блокуються без видимої на те причини. Про це свідчить новий відгук на порталі Мінфін.

Українець розповів, що зробив грошовий переказ із картки Monobank у розмірі 100 гривень, а через деякий час виявив, що рахунок повністю заблокували. При цьому, за його словами, ніхто не називає причини такої санкції.

Monobank. Фото: скрін youtube
Monobank. Фото: скрін youtube

"Сьогодні вранці перевів дівчині 100 грн, через 20-30 хвилин заблокували рахунок повністю. Причини ні мені ні кому ще не хочуть говорити", - написав українець.

При цьому чоловік ствердно заявляє, що не порушував ні закону, ні правил банку, тому має намір звертатися до регулятора, щоб розібратися через блокування рахунку.

Популярні новини зараз
В Україну йдуть морози до -12: синоптик попередив про різке похолодання Коли закінчаться вимкнення і графіки: готуйтесь до свят у темряві Що робити, якщо генератор сусідів заважає своїм шумом Ухилянтам не залишать шансу: на облік ТЦК поставить автоматично
Показати ще

Карта Monobank. Фото: скрін youtube
Карта Monobank. Фото: скрін youtube

"Жодної крипти, шахрайства та введення в оману за рахунками не проводилися. Раніше користувався тільки цим банком був задоволений, зараз думка змінилася. Спробую зв'язатися з поліцією і НБУ, щоб розібратися", - обурився клієнт.

Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли українцю детально все перевірити та розібратися у ситуації, що виникла.

Блокування карток. Фото: скрін Мінфін
Блокування карток. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, українцеві заблокували картку за купівлю піци: Monobank розпізнав як "підозрілу" операцію.

Також наш портал інформував, вижити в окупації та відбитися від колекторів ПриватБанку: українці скаржаться на нереальний тиск.

Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, хочеш повернути гроші - чекай від місяця до півроку: клієнти "Monobank" в шоці від нових перевірок.