Monobank заблокував клієнтку картку за оплату рахунку в кафе, вважаючи цю операцію "підозрілою". Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнт Monobank розповів, що за багато років не стикався із проблемами в обслуговуванні, але напередодні йому заблокували картку через підозрілу операцію. За словами чоловіка, він лише оплатив рахунок у піцерії.
"Останнього разу сплатив карткою в піцерії, сума не дуже велика і наступного ранку бачу повідомлення в додатку - рахунок заблокований через підозрілу операцію (оплата карткою в піцерії дійсно дуже підозріло), ну ок, всяке буває", - поділився клієнт.
Українець відразу ж звернувся до служби підтримки, де йому запропонували підписати заяву, яка підтверджує, що він платив карткою. Втім, за кілька днів доступ до рахунку не відновили й навіть не зорієнтували в термінах.
"Вже пройшов третій день доступу до власних коштів (не кредитних) немає, дедлайнів немає, репутація та довіра до моно у цій показовій ситуації була втрачена", - поскаржився українець.
Фахівці Monobank відреагували на скаргу та пообіцяли допомогти у вирішенні питання.
Раніше портал Знай повідомляв, проблеми з комунальними платежами: клієнти Monobank скаржаться на зникнення грошей.
Також наш портал інформував, мати кредитний ліміт – лотерея: з рахунків українців крадуть банківські кошти.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, вистачить на продукти і навіть комуналку: "ПриватБанк нарахує клієнтам по 2500 грн кешбеку".