23 березня 2024 року користувач під ніком Lumbri висловив своє невдоволення діями фінансової установи ПриватБанк на спеціалізованому форумі порталу Мінфін.

За словами клієнтки, вона звернулася до ПриватБанку з запитом на перевипуск своєї банківської картки Gold.

Наступного дня після звернення за перевипуском банківської картки, клієнтка без попереднього повідомлення зіткнулася з несподіваним наданням кредитного ліміту в розмірі 10 000 гривень на свій рахунок.

Відділення ПриватБанку
Відділення ПриватБанку

До того ж, вона виявила, що її заборгованість за кредитом зросла на 3 777 гривень. Ускладнило ситуацію те, що вона помітила зміни в банківських виписках, які, на її думку, були внесені заднім числом.

Популярні новини зараз
Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп
Показати ще

Жінка розповіла, що пішла до свого спеціаліста у ПриватБанку.Там вони разом помітили, що банк вдвічі зарахував 11 її платежів, зроблених за два дні до того, як їй дали кредитний ліміт.

ПриватБанк відгукнувся на скаргу жінки, вибачившись за неприємності. Вони сказали, що їхні працівники зараз розбираються з цією ситуацією і обіцяли згодом зателефонувати жінці, щоб пояснити, що відбувалося.

ПриватБанк
ПриватБанк

В банку сказали жінці, що її платежі подвоїлись через технічну помилку і запити магазинів. Після того як гроші повернули, з'явився невеликий борг у 5 гривень. Через це та втрату довіри до банку, вона вирішила закрити свій кредитний рахунок, боячись нових помилок.

Раніше повідомлялося на порталі Знай.ua нацбанк дав лише 15 хвилин: що треба обов'язково встигнути за цей час

Як раніше повідомляв портал Знай.ua, стосується всіх клієнтів із простроченими картками: "Ощадбанк" зробив важливу заяву