За новими правилами, Міністерство юстиції автоматично передаватиме дані про житло та іншу власність до Податкової служби.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТепер не потрібно буде самостійно подавати документи чи декларації для розрахунку податку на нерухомість.
Все це автоматично передається по електронній системі. Такий підхід спростить життя власникам нерухомості, допоможе уникнути помилок у розрахунках та зробить систему оподаткування більш прозорою та ефективною.
Кабмін змінив правила передачі даних для розрахунку податку на нерухомість, що не є земельною ділянкою.
Тепер для розрахунку податку на нерухоме майно не потрібно буде збирати дані від органів, які реєструють права на нерухомість та місце проживання. Цю інформацію буде передавати автоматично Мін'юст, що зробить швидше та простіше.
Мін'юст надсилає до ДПС інформацію про власників нерухомості, включаючи їх особисті дані:
- прізвище ім'я по батькові
- реєстраційний номер облікової картки платника податків
- серію та номер паспорта
- назва компанії та її податковий номер
- адреса та тип нерухомості, її площа
- тип спільної власності (якщо є),
- розмір частини у спільній власності, підстава та дата реєстрації права власності.
Мін'юст надсилає дані до ДПС через інтернет, а ДПС зберігає цю інформацію у своїх комп'ютерних системах.
Платниками податку на нерухомість, які не є землею, є люди та підприємства, які володіють будинками та іншою власністю.
Повідомлення про оплату податку та реквізити для оплати надсилаються платникам до 1 липня наступного року після закінчення податкового періоду.
Нагадаємо, ситуація стане критичною: чому українцям піднімуть податки.
Як раніше повідомляв портал Знай.ua, податківці вас не чіпатимуть: кому з українців не загрожують перевірки у 2024 році.
Також, Знай.ua писав про Пільги хочуть скасувати: грошей не додасть, але життя ускладнить