Клієнт мобільного оператора "Lifecell" звернувся до компанії з хвилюючим питанням. Чоловік, який вважає себе відверто заручником інтернету за 325 гривень на місяць, здивувався, чому після використання перших 50 Гб швидкість її підключення падає.

Тому він залишила на Facebook скаргу, на що оператор дав невтішну відповідь.

мобільний зв'язок
мобільний зв'язок

Представник компанії поспішив уточнити, що тариф "Вільний Лайф" забезпечує безлімітний трафік, проте після перевищення 50 Гб швидкість знижується до 1 Мбіт/сек до закінчення терміну дії оплаченого пакету послуг на 4 тижні.

Але чоловіка такої відповіді не влаштував, і він висловив невдоволення, стверджуючи, що 325 гривень – надто висока ціна за обмежений інтернет.

Популярні новини зараз
Пенсіонерам виплатять 3000 гривень: хто зможе отримати грошову допомогу Соціальні виплати повністю перекроять: держава платитиме більше, але не всім Пенсіонерам змусять перерахувати виплати: індексацію визнали незаконною ПриватБанк зробив термінову заяву для своїх клієнтів: швидше перевіряйте
Показати ще

Звернення до Lifecell / фото: скріншот Facebook
Звернення до Lifecell / фото: скріншот Facebook

Оператор знову вступив у діалог і пояснив, що їхні тарифи призначені для індивідуального мобільного використання і не ставлять за мету замінити проводовий інтернет вдома або в офісі.

З метою забезпечення стабільної роботи мережі та рівномірного розподілу навантаження вони змушені вводити обмеження на швидкість після певного обсягу використаних Гб.

Проте скарги на невигідні умови тарифів Lifecell продовжуються, і абоненти залишаються розчаровані.