Абонент Vodafone обурився "грабіжницькими" умовами мобільного оператора. За один дзвінок заради швидкої консультації пропонують платити по 20 гривень. Скаргу українець опублікував на facebook-сторінці компанії.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкраїнець поскаржився на Vodafone через те, що не зміг вирішити своє питання, звернувшись на гарячу лінію. Він більше години чекав на відповідь фахівця, але так і не отримав консультації.
Фахівці Vodafone відреагували на скаргу та пояснили, що швидкість прийому дзвінків залежить від завантаженості лінії. Але якщо доплатити 20 гривень, то оператор обслужить абонента позачергово.
"Якщо питання термінове, за бажанням, можна сплатити 20 грн і зв'язатися позачергово. Можливість з'єднання залежить від кількості абонентів, які одночасно звертаються за консультацією", - заявили в компанії.
Рада не сильно задовольнила абонента, який так і не отримав відповіді на хвилююче його питання.
"Якщо клієнту доводиться чекати годину – то у вас немає операторів, ви не виконуєте умов договору. Ви швидку теж викликали – чекаєте на годину – а вам пропонують за 20 гривень приїхати?", - обурився абонент.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, для тих, хто не хоче втрачати "старий" номер: lifecell запустив єдиний тариф на сім-картки різних операторів.
Також наш портал інформував, без доплат: "Київстар" дарує українцям хвилини та інтернет – як отримати.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, Vodafone космічними тарифами забирає у пенсіонерів останнє: "Коли вже нажеретесь?"