Постачальники послуг багаторазово нагадують, що правильність нарахувань у платіжках за спожитий газ багато в чому залежить від споживачів. Щоб не платити зайве, зокрема за газ, потрібно своєчасно передавати показники лічильника. Про це нагадали в "Нафтогазі".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяБільшість українців є клієнтами компанії "Нафтогаз" і платять за єдиним тарифом – 7,96 гривні за кубометр. Не секрет, що часом побутові споживачі одержують рахунки із сумами, які не збігаються з фактичним споживанням. Щоб такого не траплялося, в компанії радять вчасно передавати покази лічильника.
Клієнти "Нафтогазу" мають передавати дані про споживання блакитного палива своєму оператору ГРМ щомісяця – з 28 по 5 число. Тобто, щоб отримати платіжки за лютий без "сюрпризів", передати покази потрібно до 5 березня включно.
Нагадаємо, що для передачі показників газових лічильників можна скористатися онлайн-сервісами "Нафтогазу" - чат-ботом, особистим кабінетом або без реєстрації на сайті.
Споживачі, які не можуть передати дані через інтернет, можуть звертатися до контакт-центру:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Київстар);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "Нафтогаз" застеріг від біди з платіжками: що потрібно зробити, щоб уникнути проблем.
Також наш портал інформував, старим без смартфонів не обійтися: "Нафтогаз" опинився під вогнем критики через дивні вимоги.
Крім того, ми писали, "третя платіжка" за газ щомісяця – міф чи реальність: газовики поставили крапку у цьому питанні.