Українка поскаржилася на ПриватБанк через зникнення пенсії, яку перерахував ПФУ. Деталі клієнтка розповіла у відгуку на порталі Мінфін.

Клієнтка ПриватБанку заявила, що ПФУ виплатив їй пенсію, що підтвердив документально, проте гроші так і не зарахувалися на її банківський рахунок. У фінустанові коректної відповіді щодо цієї ситуації не дали.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"На мою офіційну заявку ПриватБанк відповів, що грошей нема з причини відсутності фінансування, тобто від ПФУ мої гроші не надійшли, що протирічить офіційній довідці ПФУ та інформації на офіційному порталі ПФУ, де вказано, що пенсія ВИДАНА і вказані мої реквізити в ПриватБанку", – поділилася українка.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Популярні новини зараз
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

За словами постраждалої, у банку вже озвучили кілька версій, куди поділися гроші, але проблема залишається невирішеною. Вона наголосила, що найближчим часом має намір звертатися до суду.

"Замість того, щоб вирішити це питання, співробітники Приватбанку, на даний момент розказують вже декілька версій, чому на картці нема коштів", - обурилася жінка.

Фахівці "Привату" відреагували на скаргу клієнтки та пообіцяли детальніше розглянути її випадок.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, 500 грн на місяць: ПриватБанк нарахує бонус на карти українців, кому пощастить.

Також наш портал інформував, карткові операції можуть потрапити під обмеження: що потрібно зробити клієнтам "ПриватБанку".

Крім того, ми писали, ПриватБанк не дає українцям розрахуватися за комуналку: "Жах, а не обслуговування".