Нещодавно клієнт Monobank розповів свою історію на порталі Мінфін, звинувативши банк у тому, що його позбавили зарплати. Усе почалося, коли хлопець вирішив зняти гроші у банкоматі "ПриватБанку".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЗамість того щоб отримати свою зарплату, йому довелося постояти 5 хвилин, і в результаті банкомат видав помилку, але не гроші. Він звернувся до "Monobank" із запитом, але, здається, це був лише початок кошмару.
Клієнт писав, дзвонив, чекав, але гроші так і не повернули. Причому Monobank порадував його інформацією, що потрібно чекати відповіді на свій запит протягом 60 днів. За всієї поваги сказав хлопець, якби він знімав 100 гривень, то почекав би, але не 17 000 грн.
"Коли я почав користуватися послугами вашого банку, мені не повідомляли, що я сидітиму голодний зі своєю сім'єю, мене не попереджали, що я займатиму гроші у знайомих через ваші помилки", – пише він.
Оператор банку вирішив пояснити клієнту, чому повернення коштів не таке швидке, як йому хотілося б. Виявляється, згідно з правилами платіжної системи оскарження платежу відбувається лише після запиту на остаточне списання коштів, який з'являється через 11 днів.
А от відповіді від платіжної системи чекати доводиться максимум 60 днів. Як стверджують у банку, це не їхнє уповільнення, а зовнішні правила.
Нагадаємо, М onobank анулює українцям кредитний ліміт: "Система вирішила"
Раніше ми писали про те, що Ощадбанк попередив про оновлення тарифів: що змінюється з 1 квітня
Крім того, Знай.ua повідомляв, що сплатив одну суму - списали вдвічі більше: українці скаржаться на проблеми з картками ПриватБанку