Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі клієнти енергетичної компанії Yasno досі не знають, що робити, коли в поштовій скриньці не виявилося паперової платіжки.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСитуація сягає таких випадків, коли деякі клієнти просто відмовляються платити по рахунках, після того, як розуміють, що компанія не надіслала їм платіжку. Важливо розуміти, що клієнтам потрібно зробити у такому разі.
Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії Yasno на відповідь одного зі своїх клієнтів у мережі Facebook.
Один із клієнтів компанії звернувся з повідомленням такого змісту: "Наполегливо нагадую, скоро 20 число, надішліть паперові квитанції, не надішлете - не платитиму. Електронні квитанції не цікавлять".
Фахівці компанії "Yasno" надали відповідь, і заявили, що електронний рахунок містить ту саму інформацію, що й паперовий. Вони нічим не відрізняються.
"Ви можете переглянути, скачати, а також сплатити рахунок в Особистому кабінеті. За неотримання паперових квитанцій на вашу адресу, будь ласка, напишіть нам у особисті повідомлення повні адресні дані та ПІБ власника житла. Ми, у свою чергу, вирішимо це питання з підрядником", - повідомили фахівці компанії Yasno.
Нагадаємо, українцям дали час до 20 лютого: що потрібно зробити негайно.
Раніше повідомлялося, що першоквітневий "сюрприз": ще один водоканал піднімає тарифи, кому готувати гаманці.
Також, відрізають світло без попередження: відсутність заборгованості не відіграє ролі.