Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які уважно стежать за своїми платіжками з комуналки, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що деякі клієнти енергетичної компанії Yasno досі не знають, що робити, коли в поштовій скриньці не виявилося паперової платіжки.

Ситуація сягає таких випадків, коли деякі клієнти просто відмовляються платити по рахунках, після того, як розуміють, що компанія не надіслала їм платіжку. Важливо розуміти, що клієнтам потрібно зробити у такому разі.

Про це стало відомо завдяки відповіді фахівців компанії Yasno на відповідь одного зі своїх клієнтів у мережі Facebook.

Комунальні платіжки. Фото: скрін youtube
Комунальні платіжки. Фото: скрін youtube

Один із клієнтів компанії звернувся з повідомленням такого змісту: "Наполегливо нагадую, скоро 20 число, надішліть паперові квитанції, не надішлете - не платитиму. Електронні квитанції не цікавлять".

Популярні новини зараз
Прийдуть з перевіркою до кожного: змінилися правила соціальних виплат Водійські права стануть недійсними: коли і чому варто отримати нові документи ПриватБанк блокує гроші пенсіонерів Соцвиплати призначатимуть по-новому: українців попередили про важливу зміну
Показати ще

Фахівці компанії "Yasno" надали відповідь, і заявили, що електронний рахунок містить ту саму інформацію, що й паперовий. Вони нічим не відрізняються.

"Ви можете переглянути, скачати, а також сплатити рахунок в Особистому кабінеті. За неотримання паперових квитанцій на вашу адресу, будь ласка, напишіть нам у особисті повідомлення повні адресні дані та ПІБ власника житла. Ми, у свою чергу, вирішимо це питання з підрядником", - повідомили фахівці компанії Yasno.

Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook
Відповідь "Yasno", скріншот: Facebook

Нагадаємо, українцям дали час до 20 лютого: що потрібно зробити негайно.

Раніше повідомлялося, що першоквітневий "сюрприз": ще один водоканал піднімає тарифи, кому готувати гаманці.

Також, відрізають світло без попередження: відсутність заборгованості не відіграє ролі.