Українців закликають своєчасно передавати показники газових лічильників, але часто дані пропускають "мимо вух" і нарахування у платіжках сильно відрізняються. Про це свідчать скарги на facebook-сторінці "Нафтогазу".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДо газопостачальної компанії звернулася українка, якій нарахували борг за газ за нульового споживання. Вона заявила, що газ не використовується з моменту встановлення лічильника й показники на ньому – одні нулі.
За словами жінки, вона щомісяця передає незмінні показники, проте у лютому їй виставили рахунок.
"Я щомісяця передаю показники й вони по нулях з початку встановлення лічильника, бо я не користуюсь газом, і ці показники є в моєму особистому кабінеті. В цьому місяці мені виставили рахунок, ваші оператори кажуть що вони бачать мої показники, але ж облгаз передав інші", - написала жінка.
Клієнтка "Нафтогазу" заявила, що дії постачальників послуг схожі на якусь "схему" з вибивання грошей.
"Це що, схема по збору грошей.Мало того що я сплачую доставку газу, яким не користуюсь, так тепер мені ще приписують газ, який я не використовувала", - поскаржилася клієнтка.
У "Нафтогазі" відреагували на скаргу та пообіцяли розібратися з некоректними нарахуваннями.
Раніше портал Знай повідомляв, старим без смартфонів не обійтися: "Нафтогаз" опинився під вогнем критики через дивні вимоги.
Також наш портал інформував, "третя платіжка" за газ щомісяця – міф чи реальність: газовики поставили крапку у цьому питанні.
Крім того, ми писали, зайві нарахування ще не привід для розпачу: "Нафтогаз" звернувся до всіх платників.