З карток ПриватБанку безслідно зникають кошти, не відображаючись у списку транзакцій. Про це розповіла українка у своєму відгуку на порталі "Мінфін".

Клієнтка "Привату" пояснила, що знімала з карти готівку, а через день після операції помітила, що грошей на рахунку поменшало, ніж мало бути. Виявилося, що через збій системи гроші з її картки безвісти зникли.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"У неділю 4 лютого зняла з терміналу 400 грн і в додатку показало, що залишок на той момент був 1953 грн, а на квитанції — 2163 грн. Кошти зняли чи 5 лютого чи 6 лютого. Коли телефонувала 6 лютого у службу підтримки, то відповіли, що стався збій системи", - розповіла українка.

ПриватБанк, фото з вільних джерел
ПриватБанк, фото з вільних джерел

Популярні новини зараз
Звільнятимуть без поважної причини: українцям готують нові правила Залишать без будинку чи квартири: за яку суму боргу в українців забиратимуть нерухомість Українцям обіцяють одноразову матеріальну допомогу: у кого в гаманцях додасться купюр "Таємні пасажири" заполонили громадський транспорт: хто вони і навіщо їздять сюди-туди
Показати ще

Через кілька днів після звернення до служби підтримки фінустанови кошти їй на рахунок так і не повернулися.

"Виходить, що ПриватБанк знімає кошти без підтвердження і поки повернення немає. Як і довіри до Привату", - обурилася клієнтка.

Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу українки та запевнили, що вже активно займаються вирішенням проблеми, що сталася.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, заплатив одну суму – списали вдвічі більше: українці скаржаться на проблеми з картками ПриватБанку.

Також наш портал інформував, клієнти "Приватбанку" скаржаться на відсутність виплат за акцією: запрошують взяти участь лише особисто.

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, гроші та комісію зняли, а готівку не видали: клієнтка Монобанку залишилася без коштів, але з обіцянками банку.