Українці, котрі є клієнтами «Ощадбанку» періодично мають проблеми з переказом коштів з картки на картку. Все це через встановлені ліміти, які можуть заважати, а у деяких випадках операції взагалі нездійсненні. Про те кого стосуються обмеження та як це виправити, розповіли в громадській організації Донбас СОС.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВ основному стикаються з проблемою ліміту для одностороннього зняття коштів, адже в одному випадку він встановлюється на 1000 гривень, а у іншому – повна заборона на проведення операцій. Тож в Ощадбанку дали коментар, які саме ліміти встановлюють, як їх зняти та чим керуються при забороні.
Деякі ліміти встановлюються лише на деяких територіях: Донецька область, Луганська область, Харківська, Херсонська, Запорізька області - частинах, які зараз знаходяться під тимчасовою окупацією.
Там обмеження знаходяться на наступному рівні:
- Онлайн операції з фізичною присутністю платіжної картки – ліміт 1000 гривень;
- 1000 гривень на поповнення мобільних телефонів, ліміт встановлений на місяць;
- На Р2Р перекази встановили ліміт у сумі 1000 гривень;
- З використанням токенів операції заборонені;
- Випуск цифрових карток заборонений.
Як зняти ліміт
Для того, щоб зняти ліміт зі своєї картки користувачу варто особисто звернутись у відділення банку з документами. Якщо людина перебуває на окупованих територіях, це не є можливим. Ощадбанк керується відповідним листом з Національного банку України. Такі обмеження встановлені задля уникнення здійснення незаконних платіжних операцій на окупованих територіях.
Нагадаємо, інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк спіймали на нав'язуванні кредитних карток: ставлять людей в глухий кут
Раніше наш портал інформував, "Ощадбанк" попередив про оновлення тарифів: що змінюється з 1 квітня
Також портал Знай повідомляв, погубили документи і відмовляють у допомозі: клієнтка ПриватБанку висунула серйозні звинувачення