Для всіх наших дорогих та шанованих читачів, які з великою відповідальністю стежать за своїми комунальними платіжками, є дуже важлива інформація. Справа в тому, що в компанії "Нафтогаз" споживачам нагадали, що показники лічильника можна передавати буквально за кілька хвилин у популярних месенджерах.

Як виявилося, далеко не всі українці можуть дозволити собі дорогі гаджети, в яких є доступ до месенджерів. На цей раз один із клієнтів "Нафтогазу" поцікавився, що йому потрібно робити, якщо у нього простий мобільний телефон.

Відповідь на це запитання надали фахівці компанії "Нафтогаз" у соціальній мережі Facebook.

"Нафтогаз". Фото: скрін youtube
"Нафтогаз". Фото: скрін youtube

Так, українець звернувся з повідомленням такого плану: "У мене старий смартфон і Ваші ''додатки'' мені не підходять, наприклад, зовсім".

Популярні новини зараз
Українців готують до жорстких компромісів у війні: кордонів 1991 року чекати не варто ТЦК жорстко взялося за переселенців: нові правила мобілізації Спишуть з картки всі гроші: у ПриватБанку терміново звернулися до всіх клієнтів Замість 5000 — 9500 грн: українці можуть вдвічі збільшити пенсію - що треба знати
Показати ще

Експерти компанії "Нафтогаз" надали відповідь і заявили, що вони враховують думку кожного клієнта.

Нафтогаз. Фото: Yоutube
Нафтогаз. Фото: Yоutube

"Тому для вирішення Вашого питання Ви можете звернутися особисто до Центру обслуговування споживачів або зателефонувати до нашого Контакт-центру за такими номерами (у голосовому меню цифра 8 для зв'язку з оператором): 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Kyivstar); 093-300-2-888 (Lifecell)", - відповіли фахівці компанії "Нафтогаз".

Відповідь "Нафтогазу", скріншот: Facebook
Відповідь "Нафтогазу", скріншот: Facebook

Нагадаємо, клієнт знайшов спосіб позбутися платіжок "Нафтогазу".

Раніше повідомлялося, тариф зросте з 1 лютого: кому з українців доведеться платити більше.

Також, "Нафтогаз" фіксує тариф: скільки українці платитимуть за блакитне паливо з лютого.